Užsiėmimai studijoje

JOGA

su Giedre Bernotaite

Joga – tai ne galutinės pozos įvaldymas, tai – kelias. Jogos praktikos tikslas – savirealizacija ir tobulėjimas fiziniame, mentaliniame, emociniame ir dvasiniame lygmenyje. Reguliariai praktikuojant jogą didėja raumenų jėga, ištvermė, lankstumas, šalia to, didėja savikontrolė, pasitikėjimas savimi, praktikuojantys jogą į gyvenimą sugeba pažvelgti kitu kampu, ilgėja gyvenimo trukmė, gerinama emocinė sveikata.

Pamokų metu dėmesys skiriamas:

JOGOS PRATIMAMS (ASANOS) – sustiprina ir atjaunina kūną, jis tampa lankstesnis, grakštesnis, pagerėja laikysena ir pusiausvyra, gerėja stuburo funkcinė būklė, mažėja nugaros skausmai, stimuliuojama kraujo cirkuliacija, visas kūnas aprūpinamas deguonimi ir maistingomis medžiagomis. Asanos tonizuoja įvairių liaukų ir vidaus organų veiklą, gerina nuotaiką ir gydo nemigą.

TAISYKLINGO KVĖPAVIMO PRAKTIKAI (PRANAYAMA) – kvėpavimo pratimai treniruoja už kvėpavimą atsakingus raumenis, padidina plaučių tūrį, aprūpina organizmą ir vidaus organus deguonimi, padeda atpalaiduoti ir sustiprinti nervų sistemą, nuramina protą, pagerina koncentraciją. Tampame sąmoningesni, išmokstame suaktyvinti kūną kai reikia dirbti, ir jį atpalaiduoti, kai ateina laikas poilsiui.

TINKAMAM ATSIPALAIDAVIMUI (SAVASANA) – mokomės sutelkti dėmesį į šį momentą, geriau įsiklausome į savo kūno poreikius, palydime kūną į visišką atsipalaidavimą.

YIN JOGA

su Alina Raskilaite

Siekiantys vidinės pusiausvyros jaučia, kad mūsų kasdienybėje gausu YANG energijos: skubame, kovojame, siekiame kažko geriau, daugiau, labiau, motyvuojame save, planuojame, lyginamės su kitais. Įsileidę į save YIN energijos, kuri, kaip pauzė, leidžia nurimti, pabūti tyloje, atkuria pusiausvyrą, galime tekėti pasroviui, ten, kur Gyvenimo numatyta Mums. 

YIN (jin) joga – rami, lėta, leidžanti išgirsti vidinį savo sielos buvimą, tiesiog sustoti. Tai tikra atsvara veiksmui. Praktikuojant YIN jogą vienoje asanoje nejudant išbūnama 3-5 minutes. Šioje lėtoje praktikoje nenaudojama raumenų jėga, YIN jogos metu siekiama atsipalaiduoti fiziškai: kaip galima geriau atpalaiduoti klubus, apatinę nugaros dalį, pečius, šlaunis, sausgysles ir kt. Taip suaktyvinamas gyvybinės energijos tekėjimas kūne. 

Ilgas, ramus buvimas vienoje ar kitoje pozicijoje mus tarsi “suves” akistaton su savimi. Stebėsime save, savo būsenas, jausmus, pojūčius, mintis. Kartu mokysimės neskubėti vertinti tų būsenų, nesipriešinti, o leisti joms tiesiog būti, susigyvensime su jomis. Sieksime priimti save tokius, kokie esame.

Yin jogos teikiama nauda: Ramina protą ir kūną, mažina stresą ir nerimą, gerina kraujotaką. didina lankstumą, atlaisvina fascija ir pagerina sąnario lankstumą, pagerina pranos tekejimą

KUNDALINI JOGA

su Aušra Bareišiene

Kundalini joga – tai erdvė, kur gali susitikti su savimi, pažinti save vis giliau. Tai vieta kur susijungia ir buvimas, ir veiksmas, ir sustojimas. Leiskite sau tai patirti! Tradicinė Kundalini jogos praktika apima tolygų paskirstymą tarp kvėpavimo pratimų, meditacijos ir fizinių jogos pozų. Kundalini joga tai gyvybinės energijos užtaisas, kuris, leidžia pasiekti maksimalų kūrybinį potencialą, suvokti, kad tik Tu pats esi savo gyvenimo, savo pasirinkimų Kūrėjas. Tai įrankis, padedantis sąmoningai išgyvenanti kiekvieną akimirką ir mėgautis gyvenimu.

Kundalini jogą gali praktikuoti visi nepriklausomai nuo amžiaus, fizinio ar psichologinio pasiruošimo.

PILATES

su Vilma Krušnauske

Judėjimas yra mano gyvenimo būdas. Tą stengiuosi perteikti ir savo klientams. Kai išgirstu pasiteisinimą, kad nepatinka sportuoti, mano atsakymas būna – kad matyt dar neradote sau patinkančios veiklos.

Sveikai judėti žmones mokau jau virš 20 metų, išbandžiau daug visokių metodikų, kurias man pavyko apjungti į vieną visumą. Esu kineziterapeutė, tad tobulinausi ir į masažo technikas ir skausmo šalinimo metodus. Mano užsiėmimas visų pirma pritaikytas šiandienos moteriai, kuri labai daug laiko praleidžia sėdėdama, todėl atsiranda raumenų disbalansas, kuris sukelia diskomfortą. Taip pat mokau suprasti kiekvieną judesį, kurį atliekame užsiėmimų metu, aiškinu kam to reikia.

REBEFINGAS

su Migle Šniurevičiūte

Tai vienas greičiausių būdų išvalyti iš galvos neramias mintis, sugrįžti į pusiausvyrą, nukreipti žvilgsnį į save, pripildyti kūną energijos ir gyvybės. Intensyviai kvėpuodami pasineriame giliau į save, išjudiname, iškeliame ir valome susikaupusius emocinius blokus (įvairias baimes, abejones, nemalonius išgyvenimus, stabdančias mąstymo programas ir t.t.), kurie skiria mus nuo trokštamo gyvenimo ar svajonių.

REBEFINGAS arba GILUMINIS CIRKULIACINIS KVĖPAVIMAS atpalaiduoja kūne susidariusias įtampas, raumenis, gerina fizinę ir emocinę savijautą, tai vienas efektyviausių sveikatinimo įrankių! Kvėpavimas ne tik mechaninis ar fiziologinis veiksmas, kuriame dalyvauja tik plaučiai. Kvėpavimas gali būti visiškai sąmoninga veikla. Viena jogos tiesų sako, kad kvėpavimas yra tiltas, jungiantis sąmonę ir kūną – tai, kas matoma, su tuo, kas nematoma. Oras, kuriuo kvėpuojame, yra daugiau nei vien dujų mišinys. Tai elementas, kuris dovanoja ir palaiko gyvybę. Rebefingas – tai amerikietiška prana jogos forma, kuri yra arčiausiai krija jogos. Jis dar vadinamas moksliniu kvėpavimo ritmu, dvasiniu kvėpavimu ar intuityviuoju kvėpavimu (Leonard Orr).

MINDFULNESS

su Ūla Šimėne

Mindfulness, arba įsisąmoninimu grįstas dėmesingumas, yra struktūruota kognityvinės psichoterapijos praktika, kurios šaknys glūdi budistų meditacijose. Šiais laikais, mindfulness nauda pagrįsta gausiais moksliniais tyrimais, praktikos padeda gydant nerimą, įvairias priklausomybes, siekiant geresnių tarpusavio santykių. Metodika naudojama produktyvumo didinimui, asmeniniam tobulėjimui, streso valdymui ir kitose srityse. Todėl po 8-ių savaičių, kurso dalyviai įgyja įrankius ir išmoksta juos praktiškai taikyti kasdienėse situacijose kilus nerimui ar įtampai, tampa atsparesni stresui, atviresni patirčiai, dėmesingesni, geba įsisąmoninti savo mintis, emocijas, jausmus ir kūno pojūčius. Taip išeinama iš „darymo“ režimo į buvimą čia ir dabar, savęs ir kitų priėmimą, tuo pačiu didinamas pasitikėjimas savimi ir savivertė.

Dabarties momentas – vienintelis laikas, kuriame mes galime veikti, jausti, keisti, būti. Bet mūsų protas linkęs blaškytis po išgyvenimus apie praeitį ar ateitį, dažnu atveju kurdamas scenarijus, kurie verčia mus jausti įtampą, kaltę, nerimą, liūdesį ar kitas emocijas ir gyventi skančioje. Tie kentėjimai irgi būna įvairūs – fiziniai ar emociniai. Dideli ar maži. Nuo „neturiu šiandien nuotaikos/energijos“ iki panikos atakos viršininkui/ei pasakius, kad užeitumėt pasikalbėti į kabinetą.  Tačiau gera žinia, kad mūsų mintys yra tik mintys ir nieko daugiau. Blogų ir gerų dalykų mums jau yra nutikę ir dar nutiks. Tačiau kai būname sąmoningi ir atviri patirčiai, kai būname čia ir dabar, galime neįsitraukti į savo kančią, išgyventi esamą momentą tokį koks jis yra, tapti ramesni ir mėgautis savo gyvenimu su visais jo pliusais ir minusais.

Keistis išmokstama. Bet kokie pokyčiai panašesni į skambinimą pianinu. Net jei turi gabumų, virtuozu tapsi ne ištikus nušvitimui, o kantriai dirbant. Tad kviečiu padirbėti ir pasiimti naujus įrankius gyvenimui čia ir dabar.

SĄMONINGAS KVĖPAVIMAS

su Inesa

Sąmoningas kvėpavimas – nuramina sąmonę. Juk tik, kai sąmonė tyra ir rami, galime išvysti tikrovę be iliuzijos, galime pamatyti tikrąjį save. Rebefingas dovanoja galimybę pažinti tikrąjį save. Tai ne tik aukščiausias kvėpavimo praktikos tikslas, tai viso gyvenimo prasmė – pažinti save ir matyti aplinką be iliuzijos, be klaidingų įsitikinimų. Sąmoningai kvėpuodami, sužinome, kad mums nieko nereikia daryti, nereikia niekaip reaguoti į gyvenimo įvykius. Mums nereikia vertinti, suprasti, taisyti ar kontroliuoti. Nereikia priešintis ar stengtis ką nors pakeisti. Galime tiesiog leisti, kad viskas būtų taip, kaip yra. Galime leisti sau būti tokiems, kokie esame. Galime leisti kitiems žmonėms būti tokiems, kokie jie yra. Nereikia priešintis, teisti ar prisirišti. Juk, kai liaujamės priešintis, kai nutraukiame prisirišimo saitus, kai nustojame reaguoti, mumyse atsiveria tyro suvokimo erdvė, mes jai irgi atsiveriame ir štai tada pabundame. Pabundame laisvi, pabundame tikruose savo Esybės namuose, prisiliečiame prie tikrosios savasties, prie savęs begalinio, nesibaigiančio, amžino.

Kvėpavimas – tai jėga, kuri išjudina kiekvieną kūno sistemą. Užslopintos emocijos sukelia ligas. Vėliau jos išsiveržia, kūnas turi jas išmesti. Dabartis negali vystytis, jeigu praeityje buvo užslopintos emocijos. Po truputį išvalomas kūnas nuo užslopintų emocijų bagažo. Užuot skausmingai reagavus į aplinkos poveikį žmogus pradeda suprasti priežastis ir tampa sąmoningesnis (Heyda, 2000).  Dar pastebimas emocinės būsenos harmonizavimas; Lengvas praeities paleidimas; Jėgų ir energijos antplūdis; Įžvalgumas ateities perspektyvoms; Asmenybės augimas (evoliucionavimas);  Sveikatos pagerėjimas; Svorio harmonizavimas.

NIRVANA KVĖPAVIMO MANKŠTA

11-16m mergaitėms

su Gintare

Kvėpavimo mankšta „Nirvana Fitness“ sujungia 3 dalykus:

  • sklandų judesį, kai atliekamos harmoningai suderintos paprastų jogos ir pilateso bei tempimo pratimų sekos;
  • gilų, lėtą, diafragminį kvėpavimą, kurio metu kūnas prisisotina deguonies ir nurimsta;
  • atpalaiduojančią meditacinę muziką su pozityviai nuteikiančiomis intencijomis.

Ši mankšta skirta ne tik kūnui fiziškai stiprinti, bet ir mintims nuraminti ir nuskaidrinti. Stabtelėti akimirkai, kad ir koks milžiniškas būtų gyvenimo tempas, ir tą valandėlę tiesiog leisti sau pabūti čia ir dabar, pajausti ir su dėkingumu priimti savo kūną, kuriame yra gera ir saugu būti. Dėmesio sutelkimas į gilų, diafragminį kvėpavimą leidžia ne tik treniruotės metu prisotinti kūną deguonies ir atsikratyti įkyrių minčių, bet ir išsinešti įprotį taisyklingai kvėpuoti į kasdienybę, kad dieną būtume stipresnės, su nauja energija galėtume lengviau atlikti kasdienes užduotis, o naktį geriau miegotume ir pailsėtume.

Kvėpavimo mankšta „Nirvana Fitness“ duoda supratimą ir praktinį įrankį, kaip suvaldyti savo emocijas stresinėje situacijoje, kaip persijungti į poilsio ir atsistatymo režimą.

užsiėmimai

Studijoje vedamos paskaitos moters mentaliniam kūnui lavinti, praktikos gerinančios moters emocinę savijautą bei judesio užsiėmimai kūnui, apimantys mankštą nuo kvėpavimo iki šokio. Kai visi šie trys kūnai yra darnoje, moteris jaučiasi, jog ji yra savo ašyje, turi savo stuburą ir gali džiaugtis gyvenimu, kai ji leidžia sau pajausti savo širdimi, protu ir kūnu, jog viskas ko ji trokšta jau yra joje, tereikia tik panorėti ir leisti sau būti tokiai, kokia esi.

Joga

Reguliariai praktikuojant jogą didėja raumenų jėga, ištvermė, lankstumas, šalia to, didėja savikontrolė, pasitikėjimas savimi, praktikuojantys jogą į gyvenimą sugeba pažvelgti kitu kampu, ilgėja gyvenimo trukmė, gerinama emocinė sveikata.

YIN Joga

Praktikuojant YIN jogą vienoje asanoje nejudant išbūnama 3-5 minutes. Šioje lėtoje praktikoje nenaudojama raumenų jėga, YIN jogos metu siekiama atsipalaiduoti fiziškai: kaip galima geriau atpalaiduoti klubus, apatinę nugaros dalį, pečius, šlaunis, sausgysles ir kt. Taip suaktyvinamas gyvybinės energijos tekėjimas kūne.

Kundalini Yoga

Informacija atnaujinama

Pilates

Užsiėmimai pritaikyti šiandienos moteriai, kuri labai daug laiko praleidžia sėdėdama, todėl atsiranda raumenų disbalansas, kuris sukelia diskomfortą. Mokomės suprasti kiekvieną judesį, kurį atliekame užsiėmimų metu, aiškinamės kam to reikia.

Meditacijos

Dažnai girdime sakant: „aš neturiu intuicijos“, „negirdžiu vidinio balso“. Intuiciją ir tą vidinį vedlį turi kiekvienas iš mūsų, tik negirdime, nes protas triukšmauja, nes labai retai, o galbūt niekada sąmoningai neužeiname į savo Širdies erdvę. O juk tik būnant vidinėje tyloje, ramybėje – savo Širdies erdvėje, galite išgirsti atsakymus į savo klausimus, gauti įžvalgų, aiškesnį savo dabarties ir ateities matymą.

Rebefingas

Rebefingo pagrindinis tikslas - sumažinti ir išsklaidyti kasdien patiriamą įtampą, stresą ar skausmą. Tai metodas, kurį praktikuojant, gaunama naujos energijos. Kvėpavimas yra jėga, kuri išjudina kiekvieną kūno sistemą.

Užsiėmimai mergaitėms

Informacija atnaujinama

Astrologinės konsultacijos

Pirmas žingsnis, ką gali padaryti dėl savęs, tai pažinti savo prigimtį ir su pagarba ją priimti. Savęs pažinimas iš giliai atveria kelią į gyvenimą, kurį gali gyventi su meile, aistra, tikslo turėjimu, džiaugsmu ir klestėjimu.

Koučingo konsultacijos

Informacija atnaujinama

KOMANDA

Consectetur adipiscing elit elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.​ Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Benefits of Yoga​

Consectetur adipiscing elit elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.​ Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis. Tincidunt urna accumsan nec risus lorem vestibulum mi facilisis. Consectetur adipiscing elit elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.​ Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

What My Clients​​ Say about Me

Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis. Tincidunt urna accumsan nec risus lorem vestibulum mi facilisis.
Freya Sanz
Actress
Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis. Tincidunt urna accumsan nec risus lorem vestibulum mi facilisis.
Mark Ficher
Mr. America
Et ligula sit quam, sapien lorem. Nec risus lorem vestibulum mi facilisis. Tincidunt urna accumsan nec risus lorem vestibulum mi facilisis.
Diana Burnwood
Mother
Scroll to Top